Saturday 21 April 2012

APA ITU EVERLYNN?

Falsafah EVERLYNN memberi tumpuan kepada keindahan alam semula jadi dari luar dan dalam. EVERLYNN dirumuskan daripada formula Perancis yang menggunakan bahan-bahan semulajadi daripada tumbuh-tumbuhan, buah-buahan dan sumber lautan semula jadi. Gabungan ekstrak aktif dari Aloe Vera, dan Bearberry, Ekstrak Daun & Ekstrak Laut, Vitamin A, E, B2 sebagai komposisi utama produk EVERLYNN.

Formula ini telah diuji keberkesanannya dalam melindungi dan memelihara kulit anda untuk membuat anda kelihatan lebih muda, cantik dan berseri. Ia memberi kelembapan dan perlindungan terhadap kekeringan kulit dan memulakan kulit menjadi lebih sihat, gebu, hidup dan firma. Masalah kulit yang lain seperti cela dan kecacatan, pigmentasi dan kulit yang letih boleh menyelesaikan mudah.

Produk yang dikeluarkan di makmal berlesen dengan GMP disahkan oleh Kementerian Kesihatan sejak tahun 2000 dan adalah pengeluar produk penjagaan kulit yang dijalankan oleh pakar dermatologi berpengalaman dan ahli kecantikan perubatan. Ia adalah selamat dan halal digunakan kerana ia telah diluluskan oleh penjagaan KKM. Skin bermaksud menjaga kulit anda, tidak menutup kecelaan serta kedutan. Hampir semua produk EVERLYNN boleh digunakan pada setiap jenis dan umur kulit Kami yakin bahawa produk kami akan membantu anda mencapai kulit yang sihat & berseri, kelihatan muda dan berasa lebih muda dalam 30 hari. Cuba 100% sepenuhnya selama 30 hari

Jika anda sedang mencari untuk mengelakkan pembedahan atau suntikan dengan racun seperti Botox, pilih program penjagaan kulit anda dari EVERLYNN. Hampir semua produk EVERLYNN boleh digunakan pada setiap jenis dan umur kulit . Kami begitu yakin produk kami akan membantu anda mencapai kulit yang sihat & berseri.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to Ariezariz Everlynn Design with love by CikBulat